کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739976849 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316731 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولید نرم‌افزاری برای پیش بینی سطح صدای خیابان‌ها

محققان دانشگاه گرانادا نرم افزاری تولید کرده‌اند که می‌تواند سطح سروصدای آینده یک خیابان را پیش‌بینی کند.

به گزارش سافت گذر به نقل از مهر؛ محققان دانشگاه گرانادا اعتقاد دارند که نرم افزار آنها نه تنها سطح آینده سروصدای یک خیابان را پیش بینی می‌کند بلکه فرکانس صداها، نوع صداهایی که ساکنان احتمالی یک محله باید تحمل کنند را نیز پیش بینی خواهد کرد.

درحالی که گفته می شود دیدن یک محله از نزدیک برای خرید ملک می توانند اطلاعات مورد نیازی را برای تصمیم گیری درباره خرید و عدم خرید به خریداران ارائه کند، زمان این دیدار نیز حائز اهمیت است و از آنجا که سروصدا از سوی سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک نوع آلودگی طبقه بندی شده است، می توان گفت که این عامل نقش مهمی بر زمان استراحت فرد در منزل دارد.

نرم افزاری که توسط محققان دانشگاه گرانادا از دپارتمان علوم کامپیوتری و هوش مصنوعی و همچنین دپارتمان مهندسی شهری و فیزیک کاربردی طراحی شده یک شبکه عصبی را در سیستمی که آنها اعتقاد دارند می تواند سطوح سروصدای شهری را پیش بینی کند به کار می گیرد. این درحالی است که محققان این پروژه اعلام کرده اند که نرم افزار آنها تا 95 درصد قابل اعتماد است.



براساس گزارش دانشگاه گرانادا، این سیستم تعدادی از متغییرها را چون نوع خیابان، شرایط جاده و سرعت میانگین وسائل نقیله درحال گذر را بررسی کرده تا سطح صدای آینده این منطقه یا محله را پیش بینی کند.

برخلاف مدل‌های ریاضیاتی که تنها به یک مجموعه مشخص از داده ها اتکا می کنند، این گروه اظهار داشته است که نرم افزار آنها نخستین سیستم تشخیص و ارزیابی صدای شهری است که از محاسبات نرم استفاده می کند.

محاسبات نرم (Soft Computing) به مجموعه‌ای از شیوه‌های جدید محاسباتی در علوم رایانه، هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و بسیاری از زمینه‌های کاربردی دیگر اطلاق می‌شود که به مطالعه، مدل‌سازی و آنالیز پدیده‌های بسیار پیچیده‌ای نیاز است که شیوه‌های علمی دقیق در گذشته موفق به حل آسان، تحلیلی و کامل آنها نشده اند.

یک گروه تحقیقاتی بر مجموعه داده هایی اتکا کرده است که در سال 2007 در گرانادا برای توسعه سیستم جمع آوری کرده است اما اکنون اطلاعات بیشتری را در شهرهای مختلف جمع آوری می کنند تا نمونه خود را ارزیابی کنند.

نتیجه این تحقیقات در چندین مجله علمی از جمله مجله ساخت و محیط (Building and Environment) و مجله انجمن صدا و شنوایی آمریکا منتشر شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9574 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: مهر تاریخ خبر: 1391/03/26 تعداد مشاهده: 2125
سافت گذر